Pentru orice pasionata de moda, numele Karl Lagerfeld nu mai are nevoie de nici o prezentare. Vorbim pur si simplu de un fenomen, iar controversele se impun de la sine.
Personal nu sunt un fan al combinatiei alb-negru, nu imi plac perlele si nici nu port vreodata, manusile mele au intotdeauna degete:), dar mai ales, am preferat dintotdeuna stilul Fendi, versus Chanel, desi ma astept dupa o anumita varsta sa se schimbe preferintele. Karl insa este incomparabil, fie il iubesti, fie il urasti, dar sa ii ignori geniul e pur si simplu de prisos.
Fiind un fan Fendi declarat ( da, aleg tot timpul o geanta Fendi si nu Chanel:), evident, lansarea colectiei pentru sezonul toamna-iarna 2014, din februarie, m-a impresionat: Cara Delevigne a pasit pe podiumul de la Milano, cu cel mai cool ( dar si cel mai controversat) accesoriu al sezonului: Karlito- un accesoriu-pufos de geanta, o mini replica a lui Karl -insusi.
E clar, designerul are umor, iar propria sa imagine nu face exceptie. Karlito a cucerit audienta pe loc, insa forumurile au inceput sa geama de controverse, privind excentricitatea unui asfel de accesoriu. Karlito costa nu mai putin de 1,750 $ si exista deja o lunga lista de asteptare, de nu mai putin de 600 de persoane.
Dar Karl nu se opreste aici, la doar cateva luni distanta, pe 29 septembrie, o noua exclusivitate: Mattel anunta aparitia unei editii limitate, pentru colectionari: papusa Barbie Karl. Pe 29 septembrie 2014, net-a-porter, deschide saptamana cu titlul "When Karl meets Barbie". Pana la ora 5 am, 999 de papusi fusesera vandute, la pretul de retail de 200$/ bucata si stocul epuizat.
Impatimitii mai au o sansa doar la ofertele de pe Ebay, insa la niste preturi colosale:)